Lees hier meer over onze voorwaarden en verdere informatie!

Hoera, wij zijn weer open!
Het is je vast niet ontgaan, maar wij zijn weer open per 11 mei 2020.
Wij zijn blij dat we weer aan de slag zijn en misschien ben je zelf ook wel heel erg toe aan een kappersbehandeling. Een win-win situatie dus! Wel dienen we ons te houden aan een protocol dat speciaal voor de kappersbranche is opgesteld. Veiligheid voor jullie en voor ons staat natuurlijk voorop.

Graag informeren wij jullie over belangrijke punten van aandacht:

    • Hebt je klachten als neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, benauwdheid of koorts? Dan kan de behandeling helaas niet plaatsvinden.
    • Wij werken alleen op afspraak, plan je afspraak in door te bellen naar ons telefoonnummer
      Niet via E-mail, Facebook of Instagram.
    • We kunnen slechts een beperkt aantal klanten in de salon ontvangen in verband met de regels, dat betekent dat we minder klanten kunnen helpen dan normaal.
    • Daarom hebben we onze openingstijden verruimd en gaan wij extra dagen open.
    • Kom alleen naar je afspraak.
    • Wij rekenen €1,- extra boven op onze behandelingen. Omdat wij ruimer moeten plannen en voorzorgmaatregelen hebben moeten treffen.
    • Wij nemen speciale voorzorgsmaatregelen in acht, namelijk
      – Maximaal 3 klanten in de salon
      – Wij informeren bij binnenkomst naar je huidige gezondheid
      – Handen desinfecteren bij binnenkomst
      – Alles wordt gedesinfecteerd na iedere behandeling.
      – Er zijn mondkapjes beschikbaar, hierin heb je zelf de keuze om deze te gebruiken. (+ €1,50)
      -Wij dragen mondkapjes.
      – Kapmantels wassen wij na elke behandeling
      – Uiteraard proberen wij zoveel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
      – Kom niet te vroeg op je afspraak, want dan zijn er te veel klanten aanwezig.
      Wacht dan evt. buiten of in de hal.

 

Gezondheidscheck

Heb je een afspraak bij ons staan? Of wil je heel graag naar onze salon toe komen? Dan zullen wij bij binnenkomst een gezondheidscheck bij je doen. Lees deze alvast door, voordat je bij ons komt. Indien één van de vragen een ja is, maak dan geen afspraak of annuleer de afspraak. Graag ontmoeten wij je dan een andere keer in onze salon.
Lees hieronder de vragen lijst;

vragenlijst

 

Van 4 naar 2
Wij hebben onze salon zo ingedeeld dat we van 4 naar 2 behandel stoelen zijn gegaan.
Dit is ruimer, veiliger, rustiger en overzichtelijker

.salon kast kapsalon Harmelen

Afspraak

      • De afspraken die er al staan, blijven staan. Je krijgt dan 48 uur van te voren nog een herinnering sms.
        Het kan zijn dat we je alsnog bellen, als blijkt dat er te veel klanten tegelijk in onze agenda’s staan. Wij laten dit dan ruim op tijd weten.
      • De klanten die er voor maart of april op stonden, proberen wij zoveel mogelijk als eerste te plaatsen.
      • Wij proberen met de meeste klanten zelf contact op te nemen.
      • Ben je vaste klant en wil je graag een afspraak maken? Graag even bellen.
      • Online je afspraak boeken is helaas even niet mogelijk. Dit omdat wij nu tijdelijk onze agenda zelf willen indelen.
      • Heb je al een afspraak staan? En wil of kan je niet? Zeg je afspraak dan op tijd af.

 

Begrip
Wij snappen goed dat voor sommige van jullie de nood hoog is. Mochten we niet snel genoeg een afspraak kunnen inplannen, dan begrijpen wij dat dit heel vervelend is. Dan hopen wij toch op jullie begrip.

Wij hebben ontzettend veel zin om onze deuren weer te openen. Ook al is het pas het begin.. wij gaan er weer voor! Hopelijk wordt alles snel weer  normaal.

Tot snel,

Liefs Wendy’s Knipsalon

 

P.s Hebben jullie al op ons gestemd? Wij zijn namelijk genomineerd voor de leukste kapsalon 2020 van de gemeente Woerden. Stem je ook op ons? Dit kan via deze directe stem link –> https://www.kapperenkapsalon.nl/wendys-knipsalon   
Je maakt trouwens ook nog kans op leuke prijzen.

Written by Wendy Klever